TALARElinje2Talare uppdateras löpande


Effektiv logotypdesign – och misstagen på vägen
Jens Østgaard är CAP&Designs varumärkesanalytiker, och kommer på Inhousedagen att tala om hur effektiva loggor bör se ut och varför dålig design dödar många bra varumärken. Jens är skolad i Florens och har under de senaste 10 åren designat logotyper till organisationer i de flesta skeden. Många grafiker är överens om att varumärkesdesign har en särskild lockelse men också särskilda utmaningar. Genom att experimentera med olika designprocesser och med målsättningen att skapa fler kommersiella logotyper än någon annan levande halvdansk, har Jens skaffat sig unika erfarenheter och upplevt fler misstag än de flesta när det kommer till branding.

PRIS

Early bird-pris: 3 500 kronor exklusive moms
(Gäller till och med 5 oktober)
Ordinarie pris: 4 300 kronor exklusive moms
Studentpris: 850 kronor exklusive moms

Du vet väl om att ni får rabatt om ni är fler än tre stycken som går samtidigt? 

TID & PLATS

Inhousedagen tar plats på
Hotell Rival i Stockholm (Mariatorget 3)

den 26 oktober 2017.

Programmet startar 09:00 och håller på till 16:45. Vi reserverar oss för eventuella justeringar i schemat.

KONTAKT

Johanna Kendrup 
Eventansvarig
johanna.kendrup@agi.se
0707-90 32 99

Camilla Buch
Moderator och programansvarig
camilla.buch@capdesign.se
0762-88 98 12

PROGRAM

linje2

No items found

PARTNERS

linje2